Informace k doporučené příjezdové cestě na tábořiště

Vzhledem k aktuálnímu deštivému počasí a pokračující práci těžařů Lesy ČR došlo k rozježdění a poškození klasické příjezdové cesty ve směru od vesnice Habrek.

Důrazně doporučujeme tuto cestu nepoužívat! Hrozí možné uvíznutí vozidla, případně kontakt s těžařskou či nákladní technikou.

Alternativní cesta

Jako alternativní příjezdovou cestu doporučujeme použít polní/lesní cestu ve směru od obce Jedlá.

V případě, že budete projíždět ve směru od Kutné Hory obcí Jedlá, tak se začátek polní cesty nachází po levé straně u velké lípy. Orientačním bodem je zde malá kaplička s křížkem.

Pokud pojede ve směru od obce Habrek, projede údolím a minete odbočku na klasickou příjezdovou cestu. Stoupáte dále silnicí až k obci Jedlá a těsně před začátkem obce odbočujete doprava na polní cestu.

Cesta pokračuje krátce mezi poli, klesá a stáčí se nejdříve doleva a následně doprava. Na jediném křížení budete odbočovat doprava ve směru klesání. Za nedlouho pak dojede k tábořišti.

Kaplička s křížkem a odbočka na polní cestu